"Jag är stolt över dig"

Hej hopp.
Idag är febern tillbaka igen med huvudvärk och någonting som liknar öroninflamtion.
Ändå fick jag tvinga mig själv till skolan idag eftersom jag hade muntliga nationella i engelska.
Jag har även suttit och pluggat endel och tittat på två filmer.
Så jag har gjort lite nödvändigt.
Har även fixat sponsor till Indienresan mars 2010! INDIEN HERE I COME ! :D
Jätte glad att det löste sig.

Jag har fått sms, telefonsamtal och kommentar här i bloggen om att jag ska flytta!
Så här ligger det till. Det är absolut ingenting bestämt än, alls. För det första måste jag hitta en lägenhet vilket är nästa omöjligt i dessa tider och för en person i min ålder. Men OM jag hittar ett hyreskontrakt här i närheten med en billig hyra så ja, då kommer jag förmodligen flytta. Pratat endel om det med mina föräldrar om det och de verkar inte vara jätte emot det.

Men nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig och mysa i min soffa!
pussokram  
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0