I want more


Du gjorde mig riktigt jävla ledsen idag, och jag tror inte ens att du förstod det.





Hektisk dag i kyrkan, dock riktigt najs! Allt kommer bli så fint på morgondagens konfiramtion. Men jag ska läsa en vilket gör mig lite pirrig i mage måste jag erkänna! Mamma har lagat mat större delen av dagen och pappa har fixat och donat inför släktfest för lillasyster som konfirmerar sig.

Ikväll har jag varit hemma! Hade tänkt att gå ut med jag pallade faktiskt inte, mår fortfarande inte bra..
Tittade på robinson, det börjar verkligen dra ihop sig nu! Såg ett klipp från nästa veckas avsnitt då Jarmo låg ner på marken och blöde som fan, det måste jag bara se!!

På torsdag åker resten av familjen till Öland så då har jag hustet för mig själv. Ska bli sjukt skööönt.
Men lagom läskigt att sova ensam i ett jätte stort hus, det får nog bli sovsällskap!   

Men nu ska jag sova, ska upp tididgt imorgon!
Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0