Falsk jävel

Nu sitter jag i skolan och tråkar.
Vill bara hem och sova. Men det får jag inte göra än!
Först ska jag ha matte prov, hoppas att jag klara ett g + :)

Igår så tog jag hand om mig själv med hårinpackning, ansiktsmask och så rakade jag benen.
Sen fixade jag naglarna, dom fick bli mörklila.
Sen åt jag sockerkaka drack te och tittade på "mamma mia"
Den filmen kan jag se hur många gånger som helst...

Men jag lyckades iaf sova i 4 och en halv timme inatt, men det räcker inte på långa vägar.
Sömnlösheten börjar verkligen sätta sig på både utseendet och hjärnan nu.
Jag vill bara sova!



Jag är inte en person som hatar eller avskyr folk.
Men det finns tre personer i min omkrets som jag verkligen avskyr.
Var av en av dem verkligen gör EXAKT allt för att förstöra för mig.
Hon ljuger och kär ett ordentligt lågt och falsktspel.
Som tur är så har våra andra gemensamma vänner börjat förstå det nu så jag slipper få massa frågor om någonting hon säger att jag har gjort fast att jag aldrig ens har gjort någonting som liknar det. Nu börjar det mer låta " jag hörde det här om dig carro men det kommer från XXXXX så det tror ju ingen på" skönt att vi börjar förstå det!
Jag tycker bara det är så jävla löjligt av dig att hålla på så och jag hoppas verkligen att du lägger av snart. Jag har verkligen kämpat för att inte bry mig, inte konfrontera dig men snart börjar det fan bli för mycket. 
JAG AVSKYR DIG!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0