Exhausted

Hade en jätte mysig kväll med Elli och Fredrik i torsdags.
Vi började med vattenpipa och tjejsnacka med Lisa sen började spelkvällen.
Thomas kom också lite senare. Jag vann alla spel :D
Vi gick och la oss vi sju på morgonen och sen vakna jag halv elva och var jätte pigg!
Dagen bestod sen av pannkakor och  wall0 street (spel).
Sen kom lite folk över och vi grillade, blev jätte gott!
Kvällen fortsätte med lite klassiker som "jag har aldrig" och killarna kasta dart (!!) så tråkigt "spel". 
Jag, Olof, Lisa och Jenny gick väl och la oss runt tre, men sen så hände massa under natten(...) så det blev ändå bara typ tre timmars sömn för mig denna natt också.
Nu har jag varit i kyrkan hela dagen och gått en steg 2 utbildning.
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0