SLÅ

Lagom frustrerad just nu!
Omoget och jävligt löjligt gjort av dig!

Sov tre timmar i natt, jobbat hela dagen. Kul på jobbet, ganska slappt. Inne i gullmars och köpte sommarlovskort, handlade middag och sen tog en promenad i min ensamhet. Skönt!

Imorgon ska jag jobba igen och sen ska jag till kyrkan på extra möte efter det som hänt.... Hoppas på att kanske få träffa den som tar en lite extra stor plats i mitt hjärta också!

Har bestämt med Lisa att åka till Öland över midsommar, ska bli jävligt najjs!  Hoppas bara att det löser sig med bil skjutsen ner dit så vi slipper ta bussen!

Men nu borde jag verkligen sova egentligen men ilskan gör det ganska svårt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0