"Sex is always the answer"

Hemma efter fem väldigt slitsamma dagar i skärgårn. Det har ändå varit underbart med det helt oslagbart underbara vädret. Träffat endel trevligt folk och gjort otroligt roliga grejer! Lite färg har jag väl fått min inte så mycket eftersom vi oftast var under träden i skogen. Men lite steeeek blev det ändå! Idag har jag nästan dygnat, tog en halvtimmes powernap vid sex tiden imorse. Så känner mig ganska redo att mysa ner mig i soffan fråmför en bra actionrulle! Äntligen hemma i civilisationen med rinnande vatten, toalett och ryggstöd xD Känns underbart aztt jag har en helt ledig vecka nu att göra EXAKT vad jag vill på. Wonderful! men nu ska jag göra mig en onyttighetstallrik med glass chokladsås maränger kolasås strössel banan sirap och lite jordgubbssylt. (ja jag vet att det låter snuskigt men det är helt oslagbart!!) Pusso godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0