Hoppas du hör av sig snart

God morgon!
Har verkligen vaknat på rätt sida idag, känner mig jätte glad :D
 Igår var jag bara hemma med pappa, jag städade mitt rum och badrummet och sen åt vi middag och tittade på beck! Alla andra i familjen är ju bortresta nu så det är lugnt och skönt hemma. Mamma och Johan är på Öland, Anna är i italien med Micke och Sofia är där med Erika och hennes mamma. Lite svundsjuk är jag men här i sverige så är det ju nästan som medelhavet nu!
Idag ska ajg till stan med Elinore och köpa ett par nya skor och lite små saker som behövs. Innan stan så ska jag bara åka till kyrkan en snabbis och lämna in min tids rapport så att jag får min lön i tid :)
Ha en bra dag i värmen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0