EN OCH EN HALV DAG KVAR ;D

IDag har jag varit på lite olika läkarbesök, och hemska saker!
Är fortfarande lite "hög" efter sista undersökningen jag behövde göra.. Inte najs!
Men jag fick lugnade och det hjälpte enormt!

Sen har jag tittat på min liallasysters teaterföreställning,
Är en väldigt stolt storasyster måste jag säga!

Imorgon är det lite sista minuten shopping och så fyller min storasyster nitton. Grattis till henne!
Sen ska jag till kyrkan på en hemavanåterträff!
Efter det ska jag ta min löjligt stora väska och åka hem till Lisa där jag ska sova för att hennes mamma ska sen morgonen efter skjutsa oss lite ARLANDA! Då vi då möter upp Elinore, Pontus, Fredrik, Felicia och hennes pojkvän Björn. Och sen tar vi flyget till MALAGA! Där vi sen spenderar en vecka!
Ska bli så himla underbart! Längtar som fasiken nu!

Men nu ska jag titta lite på OTH!
Ska skriva ett hejdå inlägg imorgon sen blir det inen mer bloggning på en vecka!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0