En bra dag idag=)

Hej hej!
Har varit en skön dag i dag med först ett snabbmöte i kyrkan med snälla Kristina, sen lite häng i Gullmars med Jimmy och Erik. Resten av dagen spenderades inne i stan med Carro och Elli. Köpte ett par högklackade svarta skor med fina detaljer, ett par helt vanliga skit sköna enklar svarta ballerina, en fin klänning som är mörkblå och vit randig med fina detljer och knytning i ryggen, en vit kort kofta, tvål, balsam, nagleacksborttagningsmedel och solpuder! Så lite shopping har jag iaf unnat mig.. Sen grillade jag och pappa tacoburgare och åkte ut och övningskörde en stund. Roligt att köra bil :) Nu har vi suttit och tittat på allsång på skansen och sen morden i midsomer. Börjar bli ritkgit trött!
Imortgon vid tio åker vi ut till morfars landställe i skärgårn då jag ska slappa där hela dagen på bryggan och han ska hjälpa morfar med lite rörjobb och likanade. Sen sover vi över där en natt och kommer hem på torsdag vid elva!


Men nu ska jag sova, hör på torsdag<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0