You make me happy :D

Hade det faktiskt ritkgit najjs på morfars land. Så himla vacker i skärgårn men löjligt mycket mygg och så fick jag min femte fästing på en vecka. Hoppas jag inte får borelia igen!
Igår låg jag på flaten hela dagen med massa folk, trevligt. Så varmt i vattnet att jag (den största badkrukan i världen) inte hade några större problem att komma i! På kvällen åt jag pissa med S och sen mös han emd mig natten lång :)
Idag har jag och Klara shoppat i nacka forum. Det blev en jacka, en klänning, en BH, ett par trosor och ett bar tights!
Pengarna flyger iväg :(
Ikväll ska jag träffa lite folk och umgås tänkte jag, har inte något super planerat, Vi får se vad kvällen erbjuder!!
Niclas förklarade mina aktiviteter i helgen "packa och vara packad".
För om några dagar åker jag till Öland och blir borta i fem veckor!
Hörs <3

Kommentarer
Postat av: Niclas

man ska hålla planen enkel, packa och vara packad!

2009-07-03 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0