Saknar dig, BIG TIME !

Hej!
Helgen har varit toppbra med ett otroligt vacker bröllop och väldigt lyckad fest efteråt! Tänk att även lilla jag kommer stå där framför altaret, vackraast i världen och även den lyckligaste. Eller ska jag säga att jag förhoppningsvis kommer stå där?
Ja men iaf, kom hem igår iaf. Ensam hemma så jag fick sovsällskap :) Väldigt skönt, annars kand et bli lite läskigt!

Idag var jag i skolan, sen har jag bara slöat hemma. Tror jag börjar bli sjuk för jag är trött som en jävla dåre!
La familia kommer hem ikväll också.
Mobilen är pajj just nu så jag kan inte höra av mig till någon för att fitta på nått, så jag blir väl sittandes här större delen av det som återstår av den här dagen.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0