Nej det pirrar inte i magen..

Spenderade natten som en av världens lyckligaste i H:s famn.. Underbart att få känna den tryggheten när man ska bege sig till drömarnas land.. Tänk om man kunde få somna så föralltid?

Idag har jag iaf lallat runt i farsta med Klara, köpt hårfärg och massa grejer från apoteket. Behöver nämligen lite nya hudrengöringsgrejer eftersom min mens närmar sig vilket betyder att jag har finnar under munnen och mellan ögonbrynen... Konstigt att jag får finnar just på dom ställerna... Skit jobbigt att jag nu helt plötsligt har fått jätte dålig hy, jag har alltid haft perfekt hy. Har aldrig använr foundation eller något sånt. Men det är väl bara kämpa på med alla dessa krämer, tvåler och täckande smink. Dom måste ju försvinna någon gång? 

Hårfärgen var iaf till Klara så nu är hon brunett, väldigt fint tycker jag :) Efter så har jag läst lite i min nya bok och pluggat LITE.. Skrivit några nödvändiga mejl och börjat skriva på ett CV... Nu tänkte jag ta mig en långdusch med ansiktsmask och grejjer för att känna mig fräsch inför skolstart imorgon!

På fredag blir det bröllop på öland, ska bli jätte roligt! Det lyckliga paret är Fredde och Jessica :) Önskar dom alla lycka.. Eller är det så man säger? ^^

Nu är det iaf dax att sätta igång med all rengöring.
KISSANDLOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0