HOOOHOO

Varje dag sedan dryga två månader så har jag tittat in på aftonbladet.se för att om det kommit en liten nyhet, en ny upptäckt eller om de ska åtalas. För mord eller dråp? Nu är han åtalad för mord, hon för anstiftan. Jag läste ett långt repotage med ordagranna sms. Tragiskt. Jag tänker inte säga vad som rör sig i mitt huvud just nu, men jag förstår att dom tror att hon lider av en allvarlig psykisk störning.

Men slut med tråkigheter. Nu är jag på gotland och har befunnit mig i fosterställning större delen av dagen p.g.a. att jag kom hem klockan fem imorse. Ikväll ska vi ut och äta i visby och sen ska vi upptäcka visby by night, igen ^^

Kunde äntligen smsa klara idag, kändes skönt! har dock inte fått något svar än =P

Dags att göra sig iordning!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0