Control

Trodde att Klara skulle komma tillbaka till Sverige igår men nej tydligen inte.. Hennes mobil har varit avstängd i ett dygn nu, hoppas det inte hänt något. Såg ju fram emot att träffa henne!

Det blev iaf en bra kväll igår, mycket och trevligt folk var det. Mindre roligt var det att ta sig hem as trött och tre olika nattbussar! Somnade på alla tre xD Tur att jag hade killarna med mig så slapp jag åka själv iaf..

Idag har jag varit inne på söder med Elli och Lisa och fikat på muffinsfabriken. Smaskigt värre!
Kom precis hem nu och om nån timme ska jag och några från familjen åka och fira min lillkusin som fyller fem år!
Grattis till honom! Sen var det tydligen någon indiefestival ikväll i kungsan som Lisa och några ska på. Så antingen hänger jag med på den eller så har jag bara myskväll hemma, själv eller med sällskap. Får se vart vinden blåser^^

Imorgon ska jag in till nacka forum tänkte jag och köpa jeans och sen ska jag städa mitt rum och tvätta mina kläder. Börjar bli tight nu med tvätt som fyller tre hela tvättkorgar!

SER FRAM EMOT LÖRDAG :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0