Älskar mina nya jeans :D

Blev en snabbis till forum med Elli, sen har jag städat mitt rum, storhandlat med mamma, hyrt en film till kvällen och nu har jag precis bytt lakan i sängen! Jag hittade det jag letade efter iaf, på new yorker ett par ljusgrå jenas som sitter som en smäck! Hade gärna velat ha ett par svarta också men det fanns inte :( Eftersom det var rea så kom jag även hem med tre linnen och en klänning ^^ ALLT FÖR 400 spänn! Det är vad jag kallar billigt! 

Kräftor är också inhandlade till morgondagens kräftskiva som jag, Elli och Lisa ska ha tillsammans hemma hos mig. Femton personer är bjudna, snapsen fixad och jag är taggad till tusen! Ska bli grymt roligt :)

Nu ska jag äta middag sen blir det mys i soffan med mamsen och Johan till "the wrestler".. Hoppas den är bra!
Nattinatt<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0