A great day!

HELLO!
Inte bloggat de senaste dagarna för mitt internet har pajjat hemma. Hatar det!
09.50 började min första lektion imorse men självklart så kom inte läraren så nu börjar jag inte förren 12.30. KUL! då hade jag egentligen jordens skönaste sovmorgon. KUL. Så nu har jag och jenny lånat varsin dator och sitter här och lallar runt. Lisa den bajskorven är på popaganda. Är ju inte lite avundsjuk...
Igår köpte jag och Elli våra friskiskort, och sen tog vi en fika på 60. Första träningspasset blir dans idag i hornstull! Cool.. 

Planer för helgen då. Idag fyller Jimmy arton år, så han ska firas på kajkanten(?)  i gamla stan. Drar väl kanske dit med  Olof och Erik.. Annars kan man ju kanske hänga med Lisa om hon ska någonstan, eller se vad Elli och Carro ska hitta på efter tatueringsmässan! Vill också vara arton år så jag får gå dit :(

JUSTE! I tisdags fick jag reda på att jag kom med på resan till indien!! Ska bli så jävla coolt, jag och min grupp plus 10 andra elever och en lärare från Norra real ska till indien  i sjutton dagar i mars nästa år!!!!!!! Ser fram emot det som fan. Vi ska bussa runt i nordvästra delen som heter rajastan och besöka olika internatskolor, festivaler. Och så ska vi rida på kameler rakt ut i ökne och övernatta där under bar himmel! Dödscooolt! Ser fram emot det här som fan, som ni kanske förstår. Men det är mycket planering, och vi måste ju ta massa vaccinationssprutor :'(

Men nu är det dags att gå, lunch time :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0