----

Okej, det känns så hemskt att erkänna det här men jag har tröttnat på sommarlov.
Jag har egentligen bara haft sommarlov i en vecka nu och jag har redan tröttnat!
Jag blir seg av att sova så här mycket, man gör inget nödvändigt och man bara degar runt på stan, fester eller hemma.
Jag vill ju inte säga heller att jag längtar till att sätta i gång med plugget egen men jag har fått ett väldigt slappt schema vilket jag älskar... två riktigt långa håltimmar som är perfekta att träna på. Jag och elli ska nämlige köpa friskis och svettis- kort nu och vi har ett gym precis vid skolan så det blir perfekt!

Så hur ser planerna ut idag då? Lisa och jag snackade om bio, annars tänkte jag baka något smaskigt, sen ikväll ska jag förmodligen träffa mr. H *blink*. Så alltså bara mer deeeeeegande!

Bläääääää 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0