You keep coming back to me in the night.

Idag känner jag att jag är på ett riktigt helvetiskt dåligt humör.
Haft en riktigt dålig början på morgonen då jag var aldeles trött för att gå upp imorse, hann inte äta frukost, sen prov i tjugo minter hål timme i två timmar, lektion i 10 minter sen fortsätter det med hål timme i 1 timme lektion 30 minuter hål timme två timmar och sen lektion i en och en halv timme. KILL ME NOW!!
Jag har också dunkande huvudvärk idag, jäkla pollen helevete i hela jävla bajs luften!
Nu kände jag att jag fick ut lite ilska ändå...

SLutar fyra idag så jag ska väl hem och äta middag direkt efter skolan.
Sen får vi se vad jag pallar göra, kanske bara blir hemma ikväll.
Har ju mycket plugg kvar...
Både jag, Lisa och Elinore sitter skit förbannade i varsin stol framför varsin dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0