"Du är speciell"

Kom på att jag glömde ta min pollenmedicin imorse.
Inte konstigt att jag mådde piss tidigare idag...
Nu mår jag mycket bättre, fysiskt iaf.
Jag har suttit och pluggat nu i några timmar.
Ska hoppa in i duschen och sen göra te till Grey's som börjar klockan nio.

Jag kämpar verkligen med Engelska B.
Jag är inte dålig i skolan, Har ingenting under VG i betyg.
Men i EngB så har jag IG varning.
Jag har så jäkla svårt med gramatik.
Och DU som hade lovat  att hjälpa mig att plugga till nationella svek mig nu i sista stunden.
Hur ska jag klara det här?



Eftersom jag nu har tråkigt så ska jag göra mig en lista :)

Lovar du att vara ärlig?  Ja

Du heter: Karolina Jämtin

Smeknamn: Carro för det mesta,

Låt som när du är ledsen sörjer till? Evanescence - My immortal.

Beroende av: Syre? Jag är inte beroende av någonting.

Vad behöver du mest just nu: Sömn, och nässpray! 

Vad tror folk om dig? Det får väl folk svara på..

Stämmer det? Jag tror att första intrycket man får av mig inte stämmer särskilt bra in på den jag är egentligen. 

Vad får du oftast komplimanger för? Hatar den frågan! Att jag är bäst? ^^

Vad säger du för att imponera på någon? Jag säger inget, jag visar dem istället *blink*

Hur imponerar man på dig? Blickar från killar. En blick som verkligen säger så mycket. Det är coolt..

Brukar du skratta för dig själv?  Alltid!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Men vi ses imorgon<3" Från Lisa

Var bor du? I Enskede

Trivs du där: Sådär. Gillar stället och läget. MEn de flesta ungdommar skulle man kunna klara sig utan xD

Äger du några converse: Nej, to ordinary.

Sprit, cider, vin eller öl: Det är lättare att fråga vad jag inte dricker...

Vad har du för mobil: Samsung touchwiz

Nästa mål i ditt liv:

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.. "halluuu" eller "aa de e carro" är väl vanligast.

Vem ringde du senast? Thomas

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: puss?

Antal timmar sömn inatt:

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Fint folk kommer alltid sent.

När mår du bra: När jag är med sköna människor i värmen lagom pigg och vällmående.

När blev du fotad senast: Jag vet inte? typ i lördags..

Hur känner du dig nu: Uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: Så tråkig jag är men jag måste säga svart..

Vad tycker du om fötter: Beror på vems och om dom luktar

Vad saknar du: Frihet

Favorit dryck på morgonen: TE!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt halv tolv..

Är du blyg? Nej verkligen inte

Sysslar du med någon idrott: Nej ^^

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Men jag torr på attraktion vid första ögonkastet

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka, kissa och bara gå på stan å se hur folk tittade på mig^^

Är du nöjd med ditt liv: Ja, detaljerna skulle kuna justers lite med i helhet så är det toppen!

Vad är det värsta du vet? orättvisor och kärnkraftverk.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 1000 i genom snitt!

Vad längtar du till? MALAGA! 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tror jag iaf, Man vet adlrig om någon kommer svika än.

Vad är det finaste du fått? Björns kärlek.

Om fem månader: DÅ ÄR DET BARA TRE MÅNADER KVAR TILLS JAG ÄR ARTON :D

Om ett år?: Då är det bara slutspurten innan jag går ut trean och ska ut och resa!

Du samlar på: Minnen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen? Lisa kanske då..

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Ja..

När grät du senast: Några veckor sen

Bär du glasögon eller linser: Både och.

Har du piercing: japp..

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja

Är du bra på att laga mat: Thihi.... ^^

Är du flygrädd: Jag hatar höjder och saker som går snabbt. Så ja jag hatar att flyga.

Hur vig är du: Ganska vig eftersom jag har varit gymnast och simhoppare.. Men inte alls lika vig som jag var i ynge år.

Vilken är din favoritglass: Sandwich

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på liv efter döden

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Flera gånger i veckan.

Vad är det viktigaste i livet?: Kärlek. Att man är lycklig. Att man är säker på sig själv.


Okej  det var ingen rolig lista.. Men nu mpste jag sluta!
Puss!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0