Lite informtion

Jag tänkte att jag ska berätta lite om mig själv.
Fast jag vet inte vad jag ska säga?
Så jag lägger in en lista istället så får jag väl berätta lite mer ingående på endel punkter senare.



Namn: Karolina
Födelseår: 1991
Vilket är ditt livsmål:
Leva lyckligt och inte dö med tanken "tänk om jag hade gjort det vad roligt det hade varit"
Vad har du för puder: Isadora på vintrarna när man e blek, annars använder jag inte det..
Har du använt någon hårprodukt idag: Schampo och balsam.
Vad använder du för parfym: Jag använder nästan aldrig det..
Hur många speglar finns i det rum du är i nu: 3 stycken
Var är du nu: I mitt rum
Har du bråkat med någon idag: Ja, min syster.
Saknar du någon nu: Det gör jag väl..
Röker du: Nej
Dricker du alkohol: Ibland, fast bara måttliga mängder ^^
Tar du droger: Har aldrig gjort, kommer aldrig göra.
När var du i en affär senast: Igår
Mötte du någon du kände då: Nej
Tycker du om dina grannar: De som bor till höger om oss är jätte sköna! Resten är väl okej?
Använder du icq eller msn: MSN
Hur många datorer finns i ditt hus: 6 stycken
När fick du senast en present: I lördags på påskafton.
När gjorde du senast något riktigt dumt: I torsdags
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Ja, Elinore och Lisa. Sen Jenny ibland :)
Har du några högklackade skor: Japp, det behövs för mina 160 cm..
Vilken är din favoritfärg: Svart, mörklila och korallfärg :)
Har du blivit hotad via telefon: För många gånger
Goth eller pop: Då skulle jag nog säga pop ändå..
Vad har du för planer till helgen: Många.. Ska till Nacka med Elinore och LIsa t.ex. :)
Har du en hårborste i din väska: Japp, jag har allt i min väska.
Har du stadigt sällskap: Nej, singel!
Hur många lampor har du i ditt rum: 14 st, varav 9 e spootlights,
Varför är alltid tak vita: Snyggt? Lätt att matcha?
Vill du ha barn: Ja, fyra stycken! 
Vilken färg har du på dina underkläder nu: Röda trosor och svart BH
Gillar du dokumentärer: Om det är om något intressant, ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, då fyller jag ju arton!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Ja, fast det håller jag inte med om!
Har du rakat dina ben någon gång: haha japp, senast igår :)
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska.
Skulle du kunna ha silikonbröst: Hm, nej det skulle jag inte i nuläget.  Men om jag varit "planka" så skulle jag kunna tänka mig det. Och om jag får hängbröst vid trettio så kan jag tänka mig att göra bröstlyft om jag mår dåligt av det!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: Jag tycker om Findlands regler. Att man får köpa alkoholhlatiga drycker som e under 21% när man är arton och starksprit när man är 20.
Cigaretter då: 18.
Borde man få röka på pubar: Ja.. Om ägarna väljer det. Jag tycker inte att det ska vara förbjudet.
När fikade du senast: Idag
Har du kvar dina barndomsskivor: Någonstans...
Hur många hål har du i öronen: 7 stycken
Vem pratade du med senast: Mamma
Vad pratade ni om: Min hårfärg



1. Är du en partypingla?
- Ja, det beror lite på humör och folket man är med. Men oftast bästpåfest!
2. Är du lycklig?- Jag är inte olycklig?
3. Är du uttråkad?- Nej
4. Är du ledsen?- Inte ett dugg
5. Är du italienare?- Det tror jag inte ^^
6. Är du gravid? Oh no!
7. Är du en cooling?- Klart jag är en cooling!
8. Är du från Irland?- Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?- Japp

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- Jag tror på attraktion vid första ögonkastet, inte kärlek.
2. Har du nånsin blivit sårad?- Klart jag har, det har väl alla? Mer eller mindre..
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? - Förmodligen
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom?- Hm, det var länge sen jag gillade någon förutom mitt ex så den frågan kan jag inte svara på..
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna?- Jag älskar att kyssas!
6. Har du haft en hemlig beundrare?- Ja.. Gulligt :)
7. Är du kär?- Nej? Ja? Vem fan vet.. 
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust?- Lust, just nu. Annars kärlek. 
2. Hår eller ögon?- Ögon, definitvit
3. Katter eller hundar?- självfallet hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?- Både och :)
6. Coca-cola eller Pepsi?- Pepsi vad är det? Cola is the shit!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?- Utekväll!
8. Pengar eller lycka?- Lycka
9. Dag eller natt?- NATT!
10. MSN eller mobil?- Mobilen

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?- Nej, jag är så smidig.
2. Brutit ett ben?- japp, flera stycken..
3. Gjort nåt du ångrar?- Vem har inte det?
4. Hoppat Bungee Jump?- Nej, men jag skulle inte banga på att göra det.
5. Ljugit för någon du tycker om?- All the time.
6. Ätit en hel tårta?- haha, det var härkliga tider det! Jag har väl ätit en hel tårta själv sex gånger ^^
7. Gjort bort dig offentligt?- Det är min specialité!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?- Kort och rakt svar. Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog?- Nej..
10. Velat försvinna?- Bara för en stund? Ja

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde?- Pysen
2. Telefonsamtalet du fick?- Lisa
3. Personen du var med?- Lisa + massa tjejer!
4. Roligaste grejen som hänt? -Kommer inte ihåg^^
5. Personen du sms:ade?- Hugo
6. Du kysste?- Måste man veta namnet på alla man kysser? Han var mörkhårig och snygg iaf^^
7. Du skrev till på myspace?- Jag har varken myspace eller Facebook
8. Du kommenterade?- Gör aldrig sånt.. Men ska börja!
9. Du tillbringade natten med?- Det är lite privat..



 Okej det här kanske man inte fick reda så mycket om mig på men någonting iaf?
Jag lever ett ganska vanligt ungdomsliv i en förort till stockholm.
Jag går i skolan barn och fritid på Norra real.
Har bra betyg och siktar på att komma in på en bra sjuksköterskeutbildning.
Jag har tre olika barnvaktsjobb som jag trvis jätte bra på!
Är aktiv i kyrkan som styrelsemedlem i SKUFF, konfaledare och barnledare.
Sitter även med i någonting som heter frivilligarådet!

Det där var lite kort informtion om mig!
Men nu ska jag hoppa in i duschen.
Plugga lite och en sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0