You had to have it all

Imorse så vaknade jag upp och kände fortfarande lukten av dig på min hud.
Jag tog en dusch och gick tillbaka in till min säng.
Den luktade fortfarande du.
Jag bytte lakan och öppnade fönstret.
Lukten var äntligen borta.



Igår åt jag och Lisa sushi inne på söder. ÄLSKA SÖDER!
Sen drog vi till Mira i sundbyberg och förade med henne, Elin, Sinika och Jessica.
Vi mötte upp några kompisar till dom och drog på fest i spånga.
Där spenderades hela kvällen tills jag tog taxi hem till mig.

Idag måste jag verkligen ta tag i grejer. Jag måste tvätta kläder, städa rummet.
Jag måste till och med lägga upp ett plugg schema för att jag ska klara de nästkommande två veckorna!

Nästa vecka är fullbokad redan.
På måndag ska jag på derbyt mellan Bajen och Dif.
Innan det ska jag och Lisa på en outlet inne på kungsgatan. Shopping :)
Tisdag, onsdag och torsdag ska jag jobba förmodligen, iaf minst två dagar.
Lördag och söndag ska jag också jobba i kyrkan och på steg 2 ledarutbildning.
På lördag fyller också moster 50 år så då ska vi till henne och fira henne lite.
Jag har även ett JÄTTE stort idrottsprov och en natur inlämning.
Ett föredrag som ska förberedas. Tio sidor matte och en uppsats i ULS som ska skrivas.
Det här känns tungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0