Time to guit?

Går dagen blev riktigt bra!!
Igår på outeleten köpte jag två jackor, tre par byxor, en klänning, två skjortor och en tröja.
Ni kommer dö när jag säger hur mycket detta kostade!
HUNDRAFEMTIO KRONOR!
Jag fick allt det där för endast 150 kronor, jag var helt enkelt i min drömvärld!

Sen drog jag på Derbyt vilket kanske till och med var ännu bättre en rean!
Bajenklacken höll igång hela matchen och vi vann med 3-1!!
Det skulle varit 4-1 men det målet "såg" inte domarn!! Idiot...
Det blev en sen natt men somnade tillsist runt tre!

Idag blev det ingen skola, p.g.a. onödiga och inställda lektioner.
Så jag har suttit och pluggat nu en stund och det ska jag göra hela dagen idag.

Jag är lite sur på en av mina"chefer".
Hon säger att jag ska jobba två-tre dagar den här veckan och sen hör hon inte av sig om vilka dagar och nu är det redan tisdag. Och när jag ringer så svarar hon inte. Fine om man har mycket att göra men det tar en halv minut att skicka iväg ett sms! Jag har verkligen räknat med dom pengarna... Så det tycker jag är dålig stil.

Back to plugg..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0