Godmorgon!

Igår blev det seeeeent.
Var först på en fest i Orminge med Elinore och Lisa.
Helt okej fest med trevligt folk. Allt lika kul med tjejerna!
Lite tjaffs som vanligt men sånt får man tåla!
Fick skjuts hem vilket var väldigt najjs.
Hemma mötte jag upp Olof och Erik.
Vi satt och snackade hela natten så jag var väl i säng till typ halv fem?
Ingen anning hur mycket klockan var^^
Vaknade iaf upp vid tio idag med en dundrande huvudvärk så jag tog två alvedon och somnade om till fyra.
Nu har jag duschat och ska sminka mig snart.
Lisa och jag ska till Mariatorget och äta sushi.
Sen ska vi nog till Tomas i Nacka men det är så sjukt långt bort..
Men det skulle vara kul att träffa honom :) 
Men Lisa är så grymt seg så nu sitter jag bara här och väntar på att hon ska bli klar.
Jag är hungrig!!
I better get going,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0