Forever thankful baby

Nu vill jag bara gå och lägga mig.
Men först ska jag fixa mina naglar och äta lite.
På sminkgrejjen köpte jag en mascara och en foundation för 160 kr!
Riktigt bra eftersom bara mascaran egentligen kostar 165 =D

Jag är också klar med naturkunskap fördjupninguppgiften.
Den känns väldigt skönt!
Nu är det bara provet till på torsdag att plugga till.
Måste ha MVG på det provet!!

Imorgon börjar jag 8.20 med gympa, känns håååårt!
Men men, sen är det ganska många lektioner och jag slutar fyra.
Så ska jag hem och plugga sen ska min lillasyster spela upp en teater på sin teaterskola så jag ska nog gå på den, beror på hur långt jag hinner med plugget innan!

Men nu ska jag gå å göra mig lite te.
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0