13 april 2009

Hej och välkomna till min nya blogg!

För ca en vecka sen så bestämde jag mig för att stänga ner min förra blogg.
Jag hade haft den i nästan fyra år och jag kände att den hade allt för mycket att göra med mitt förflutna, dåtiden.
Nu när jag blickar mycket framåt så vill jag hellre starta en helt ny blogg, och också ett helt nytt stadie i mitt liv.

En av de största anledningarna till att jag stängde ner min förra blogg är för att den handlar för det mesta om min ex pojkvän Björn, som jag spenderade mer än fyra år tillsammans med. Efter att vi nu har gjort slut och jag ska gå vidare så tänkte jag att jag låter den tiden i mitt liv och då också den bloggen förbli orörd. Det ska förbli ett minne.

Jag har aldrig skrivit i en blogg för att någon ska läsa, utan jag har alltid skrivit för mig skull. För att antingen kunna bearbeta något hårt eller för att ha den att läsa när jag blir äldre. Jag ser det mer som en dagbok och det är bara ett extra plus om någon har lust att läsa lite och kanske tycka om meningarna som står här.

I hope you will like it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0